Pre-Sale Support of Klanten Support of tussen 9.00 en 17.00 uur+31 (0)6 25283767

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

  • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
  • Ik heb na 5 dagen mijn bestelling nog iet ontvangen, wat nu?
  • Er ging iets mis met IDeal betalen, wat nu?
  • Ik wil bestellen & betalen vanuit België?
  • Waar kan ik een Voucher (kortingscode) krijgen?
  • Hoe discreet word mijn bestelling verzonden?
  • Wat staat er op mijn afschrift wanneer ik via IDEAL of bankoverboeking betaal?
  • Wat als ik niet thuis ben als mijn bestelling word afgeleverd?
  • Hoeveel kost verzending bij jullie?
  • Er zat geen bijsluiter bij mijn bestelling, waarom niet?
  • Kan ik op een veilige manier erectiepillen online bestellen?
  • Meest gestelde vragen over Kamagra
  • Hoe onderscheid ik originele en namaak Kamagra?

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Wij kunnen niet zeggen hoe snel PostNl werkt, wij kunnen u zeggen dat wij zodra uw betaling is ontvangen wij uw bestelling verzenden.

Ik heb na 5 dagen mijn bestelling nog iet ontvangen, wat nu?

Helaas zijn wij afhankelijk van de betrouwbaarheid van PostNL en helaas gaat er hier nog weleens iets mis. Mocht u na 5 werkdagen nog geen bestelling hebben ontvangen dan willen we u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan per e-mail of telefonisch. Wanneer er na 5 werkdagen nog geen bestelling is zullen wij deze kostenloos nogmaals toezenden. Let op dit geld alleen voor enveloppe verzending, pakketten raken nooit kwijt. U ontvangt dus altijd gegarandeerd uw order binnen maximaal 5 werkdagen!!!

Er ging iets mis met IDeal betalen, wat nu?

Soms komt het voor dat tijdens het doen van een IDEAL betaling uw verbinding weg valt, dat uw browser blijft hangen, etc. Uw betaling via IDeal mislukt en u maakt zich zorgen. Dit is niet nodig! Wanneer een betaling gelukt en er ging iets mis met het terug naar de webshop browsen dan heeft u een referentie waarmee u onze klantenservice kunt contacten. Wanneer uw betaling nog niets was afgerond dan is er geen geld afgeschreven en kunt u uw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. Bij twijfel kunt u altijd onze klanten service contatcten per e-mail of telefonisch.

Ik wil bestellen & betalen vanuit België?

Wij bedienen vele klanten in België al jaren naar tevredenheid. Wanneer u vanuit België wilt bestellen & betalen dan kiest u tijdens het afrekenen voor Brievenbus verzending (Enveloppe) en hierna voor betalen via bankoverboeking. U heeft uw bestelling binnen maximaal 2 dagen na ontvangt van uw betaling al in huis!

Waar kan ik een Voucher (kortingscode) krijgen?

Onze vaste klanten profiteren bij iedere bestelling van korting! Bij uw bestelling spaart u automatisch voor spaarpunten, iedere € 25 aan bestellingen levert u € 1 korting op! Via uw account kunt u uw gespaarde punten gemakkelijk omwisselen voor een voucher. Wanneer u zich ook nogeens inschrijft voor onze nieuwsbrief dan ontvangt u maandelijks een forse aanbieding in uw mail, in de nieuwsbrief staat een voucher (kortingscode) waarmee u bijvoorbeeld 25% korting krijgt op ons hele assortiment of u gratis producten ontvangt bij elke bestelling!

Hoe discreet word mijn bestelling verzonden?

Alle brievenbus zendingen worden verzonden in een stevige luchtbellen enveloppe. Alle pakketzendingen worden verzonden in een blanco doosje, dit doosje word opgevuld met papier snippers. Beide verzenden wij in een blanco verpakking zonder afzender. Enkel uw naam en adres staan dus aan de buitenkant. Wanneer men met de vapakking schud is er niet te horen wat erin zit en de verpakking is extra stevig zodat er zelfs bij ruw vervoer geen schade aan uw bestelling komt of de verpakking nooit zal openscheuren.

Wat staat er op mijn afschrift wanneer ik via IDEAL of bankoverboeking betaal?

Wij hechten grote waarde aan uw privacy en begrijpen dat u niet wilt dat uw bank kan zien dat u erectiemiddelen heeft betaald via IDEAL of bankoverboeking. Daarom zult u wanneer u een betaling doet altijd zien staan dat u een betaling aan Hero Trading B.V. heeft gedaan met hierbij uw order nummer.

Wat als ik niet thuis ben als mijn bestelling word afgeleverd?

Standaard verzenden wij uw bestelling per enveloppe, deze zal dus gewoon in uw brievenbus worden gedeponeerd wanneer u niet thuis bent. Wanneer uw bestelling te groot is voor een enveloppe zullen we deze in een pakket verzenden. Wanneer u niet thuis bent bij levering zal de postbode een afhaalbericht in de brievenbus deponeren zodat u uw bestelling kan afhalen. U kunt natuurlijk ook direct kiezen voor PostNL Pakjesgemak, u bepaald dan zelf waar en wanneer u uw order afhaalt.

Hoeveel kost verzending bij jullie?

Bestellingen worden standaard gratis verzonden per enveloppe (brievenbus post) wanneer uw order te groot is voor een enveloppe word deze gratis per pakket toegezonden. Wanneer u kiest voor verzending dmv PostNL pakjesgemak dan rekenen wij hiervoor € 7,95 verzendkosten.

Er zat geen bijsluiter bij mijn bestelling, waarom niet?

Dit doen wij uit kosten besparing niet, wij stellen alle bijsluiters natuurlijk beschikbaar, u kunt deze downloaden via onze website of per e-mail ontvangen wanneer u dit onze klantenservice vraagt. Door voor het niet afdrukken en meezenden van de bijsluiter te kiezen kunnen we u door de kostenbesparing gratis verzending aanbieden!

Kan ik op een veilige manier erectiepillen online bestellen?

Zoals u bovenstaand kunt lezen doen wij alles om het u mogelijk te maken om zo veilig & discreet mogelijk uw erectiepillen bij ons te bestellen. Onze website maakt gebruik van ssl encryptie, dit wil zeggen dat wanneer u formulieren invult, inlogt, etc alle informatie die u naar ons verzend altijd word versleuteld. De informatie is dus nooit voor derde inzichtelijk en 100% veilig. U kunt dit zien aan het groene slotje bovenin uw browser dat naar onze website url staat.

Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice!